مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-08اقتصادي

بازگشایی خیابان ساحلی چالوس به خط هشت


سرنوشت تعریض و بازگشایی خیابان ساحلی چالوس به خط هشت بعد از سال ها، در مدیریت شهری با پیگیری ششمین دوره شورای اسلامی سرانجام به نتیجه رسید و طلسم این خیابان شکسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعریض و بازگشایی خیابان ساحلی چالوس به خط هشت در مساحتی بیش از یک هزار متر مربع و به ارزش حدود 40 میلیارد تومان به همت مدیریت شهری چالوس و با حمایت های مسئولان شهرستانی با هدف رفع معضل ترافیکی، ایجاد پروژه های سرمایه گذاری و احداث فضای مناسب گردشگری بعد از سال ها انتظار بازگشایی، تعریض شد.

مسعود یعقوبی شهردار چالوس در حاشیه بازگشایی دو قطعه زمین در مسیر ساحلی رادیو دریا به سمت خط هشت چالوس در جمع خبرنگاران، با ابراز خرسندی از این بازگشایی و تملک یک هزار متر مربعی، اظهار کرد: این معبر به علت تنگی مسیر همواره مورد گلایه بسیاری از شهروندان بود و تردد را با سختی مواجه کرده بود که با تلاش اعضای شورای شهر، امام جمعه، فرماندار و دستگاه قضا 1000 متر مربع زمین در این مسیر با ارزش ریالی بیش از 40 میلیارد تومان بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه اهمیت این تملک و مسیری که در این ورودی جاده ساحلی به صورت قیف ایجاد شده بود بیشتر از ارزش ریالی آن است افزود: با این بازگشایی در ورودی جاده ساحلی 24 متری تا مسیر رودخانه پیش خواهیم رفت همچنین اقدامات اولیه جهت مراحل اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی خیابان ساحلی چالوس به خط هشت

بازگشایی خیابان ساحلی چالوس به خط هشت