مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-08اجتماعي

یخبندان فردا در 17 استان/ برف در غرب کشور و آلودگی هوا در 3 شهر بزرگ


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه 21 آذر در استان های واقع در شمال غرب و به تدریج دامنه های غربی و مرکزی البرز، بارش خواهیم داشت که بارش ها عمدتا به صورت برف است.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز بارش باران گاهی با وزش باد در استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، هرمزگان و کرمان همچنین جزایر واقع در شمال خلیج فارس ادامه دارد و در برخی ارتفاعات این استان ها، بارش برف داریم.

وی ادامه داد: روز آینده 18 آذر در برخی نقاط استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و کرمان بارش پراکنده پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در برخی نقاط استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان، یزد، کرمان، اصفهان و فارس همچنین ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش برف و باران گاهی رعد و برق و وزش باد داریم و در نقاط مرتفع بارش برف پیش بینی می شود؛ در این دو روز شدت بارش ها در استان های کرمان و خراسان جنوبی خواهد بود.

ضیاییان افزود: روز دوشنبه 21 آذر در استان های واقع در شمال غرب و به تدریج دامنه های غربی و مرکزی البرز بارش خواهیم داشت که بارش ها عمدتا به صورت برف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخبندان فردا در 17 استان/ برف در غرب کشور و آلودگی هوا در 3 شهر بزرگ

یخبندان فردا در 17 استان/ برف در غرب کشور و آلودگی هوا در 3 شهر بزرگ