مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-08سياسي

پاسداری که خودش را از بسیجی ها جدا نمی دانست/ خنده رویی خصلت همیشگی شهید مرتضی زارع


همکار شهید مدافع حرم مرتضی زارع گفت: آقا مرتضی همیشه در دوره های آموزشی تکمیلی، خودش را از بسیجی ها جدا نمی دانست؛ او همیشه کنار بسیجی ها بود و از آنها فاصله و جدایی نداشت.

- خبرگزاری فارس اصفهان؛ محمد نیسانی: تقویم را که مرور می کردم، دیدم که چقدر زود به شانزدهم آذرماه رسیده ایم؛ درست همین یک سال پیش بود که با کمک همکارانم در تدارک تهیه یک مستند برای ششمین سالگرد شهادت دو شهید مدافع حرم گردان 108 امام حسین(ع) شهرستان برخوار بودیم.

شهیدان مرتضی زارع و سجاد مرادی.

آقا مرتضی و آقا سجاد یکی از آن هزاران مدافع حرمی هستند که برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت به پا خواستند و در این مسیر توفیق شهادت نصیبشان شد.

شهید مرتضی زارع 2 تیرماه سال 1364 در محله اسلام آباد خورزوق چشم به جهان گشود.

شهید سجاد مرادی هم 28 دی ماه سال 1361 در روستای آورگان (سد چغاخور) از توابع شهر بلداجی شهر بروجن استان چهارمحال و بختیاری چشم به جهان گشود.

این دو شهید مدافع حرم که سر انجام پس از ورود به سپاه، در گردان 108 امام حسین (ع) شهرستان برخوار مشغول به کار بودند، پس از اعزام به سوریه، همزمان با هم در 16 آذرماه سال 1394 به فیض عظیم شهادت نائل می آیند و پیکر پاک شهید زارع در گلزار شهدای محله اسلام آباد خورزوق و پیکر پاک شهید مرادی در قطعه مدافعان حرم گلستان شهدای اصفها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداری که خودش را از بسیجی ها جدا نمی دانست/ خنده رویی خصلت همیشگی شهید مرتضی زارع

پاسداری که خودش را از بسیجی ها جدا نمی دانست/ خنده رویی خصلت همیشگی شهید مرتضی زارع