مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-08سياسي

محسن نژاد: 11 شهر جهانی ایران ظرفیتی بی بدیل است


آیین اختتامیه مرحله استانی جشنواره های ملی سودای عشق بسیج هنرمندان و دست آفرین های هنر ایرانی با حضور مسئولانی از میراث فرهنگی، - ایسنا/فارس آیین اختتامیه مرحله استانی جشنواره های ملی "سودای عشق" بسیج هنرمندان و "دست آفرین های هنر ایرانی" با حضور مسئولانی از میراث فرهنگی، شورای شهر، بسیج و جمعی از هنرمندان رشته های مختلف، در شیراز برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس پنجشنبه 17 آذر در مراسم اختتامیه جشنواره های سراسری سودای عشق بسیج هنرمندان و جشنواره صنایع دستی دست آفرین های هنر ایرانی از انعفاد تفاهمنامه ای بین این اداره کل و سازمان بسیح سازندگی، کمیته امداد و بهزیستی فارس در راستای رونق صنایع دستی و اهمیت اشتغال در این حوزه خبرداد.

موید محسن نژاد با بیان اینکه تفاهمنامه یاد شده در راستای اعطای تسهیلات هدفمند به جامعه هنرمندان است، گفت: هدف از این اقدام اینست که هنرمندان تولیدات هدفمند برای بازارهای هدف داشته باشند و محصولاتی بفروشند که منجر به رونق اقتصاد هنر شود.

وی با اشاره به رویکردی که در وزارت میراث در بخش های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وجود دارد، گفت: صنایع دستی یکی از سه رسالت این وزارتخانه است که با همکاری خوب بین بخشی شاهد برگزاری نخستین جشنواره هنرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن نژاد: 11 شهر جهانی ایران ظرفیتی بی بدیل است

محسن نژاد: 11 شهر جهانی ایران ظرفیتی بی بدیل است