مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 13:302022-12-08سياسي

تجلیل اگر از حدش بگذرد نتیجه مطلوب ندارد


تولیت حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه در تجلیل از مؤدیان زکات هم باید حدش رعایت شود، گفت: تجلیل اگر از حدش بگذرد نتیجه مطلوب را نخواهد داشت بنابراین کیفیت تجلیل باید به گونه ای باشد که او را از برای خدا کار کردن غافل نکند.

- ایسنا/قم تولیت حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه در تجلیل از مؤدیان زکات هم باید حدش رعایت شود، گفت: تجلیل اگر از حدش بگذرد نتیجه مطلوب را نخواهد داشت بنابراین کیفیت تجلیل باید به گونه ای باشد که او را از برای خدا کار کردن غافل نکند.

آیت الله سید محمد سعیدی در دومین نشست شورای زکات استان قم در سال جاری که 17 آذر در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، عنوان کرد: مردم در اهدای صدقات و زکات همت خوبی دارند و افزایش میزان پرداخت زکات نشان می دهد که مردم دوست دارند در این جهت خدمت کنند.

وی با بیان اینکه در پرداخت زکات باید به جنبه الهی آن توجه ویژه شود، افزود: بر خلاف پرداخت مالیات و حقوق شهروندی که نیاز به قصد قربت ندارد، در کارهای خیر تا قصد قربت نباشد وجه شرعی اش تحقق پیدا نمی کند بنابراین اسلام نمی خواهد به هر بها و بهانه ای از مردم چیزی گرفته شود.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به این که قصد قربت در زکات شرط صحت است و بدون قصد قربت صحت زکات اشکال دارد، گفت: پرداخت زکات با نیت تقرب به خدا علاوه بر آثار ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل اگر از حدش بگذرد نتیجه مطلوب ندارد

تجلیل اگر از حدش بگذرد نتیجه مطلوب ندارد