مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 13:252022-12-08دانش

گرامیداشت روز دانشجو توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی


مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، سرپرست سازمان دانشجویان ایران و جمعی از جهادگران و دانشجویان در محل امامزاده عبدالله شهرری و در جوار آرامگاه شهدای 16 آذر سال 1332 برگزار شد.

- مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، سرپرست سازمان دانشجویان ایران و جمعی از جهادگران و دانشجویان در محل امامزاده عبدالله شهرری و در جوار آرامگاه شهدای 16 آذر سال 1332 برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که صبح چهارشنبه شانزدهم آذر در محل امامزاده عبدالله شهرری و در جوار آرامگاه شهدای 16 آذر سال 1332 برگزار شد؛ دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، دکتر رضا فریدزاده سرپرست سازمان دانشجویان ایران، دکتر حامد علی اکبرزاده رییس سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، مهدی رفیعی رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران و جمعی از جهادگران و دانشجویان عضو سازمان دانشجویان حضور پیدا کردند و با قرائت فاتحه و زیارت عاشورا و نثار گل، یاد و خاطره این سه دانشجوی شهید را گرامی داشتند.

شانزدهم آذر به یاد این سه دانشجوی شهید (مصطفی بزرگ نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت رضوی) که هنگام اعتراض به دیدار ریچارد نیکسون، معاون رییس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین، ازسرگیری روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت روز دانشجو توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی

گرامیداشت روز دانشجو توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی