مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 12:502022-12-08سياسي

روحانیون ارتباط با نسل جوان را یاد بگیرند


رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه تفسیر قرآن باید به گونه ای باشد که عوام و خواص بتوانند آن را بفهمند، گفت: طلبه و روحانی باید بتواند با نسل جوان و نوجوان رابطه برقرار کرده، - به دانش آموز سلام و احترام کند.

حجت الاسلام محسن قرائتی، امروز پنج شنبه 17 آذر در جمع طلاب و روحانیون که نماینده ولی فقیه، استاندار و تعدادی از معاونان وی در مدرسه علمیه رضویه بیرجند حضور داشتند، اظهار کرد: اگر در اغتشاشات اخیر بعضی از کودکان این کشور حضور داشتند به دلیل این است که آموزش و پرورش و روحانیون به وظیفه خود به خوبی عمل نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی خواستار تقویت نهضت تفسیر قرآن در جامعه شد و افزود: بر اساس آیات قرآن فقط ساعتی که در آن نماز جمعه برگزار می شود، انجام کارها تعطیل است و به غیر از آن همیشه باید در حال تلاش و فعالیت باشیم.

رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه هر عمل و حرکتی که انجام دهیم و سبب عصبانیت دشمن شود، عمل صالح است بنابراین ساخت موشک توسط سپاه و پیشرفت های علمی از جمله اعمال صالح هستند، تصریح کرد: تفسیر قرآن باید به گونه ای باشد که عوام و خواص بتوانند آن را بفهمند.

وی خطاب به روحانیون، ادامه داد: باید خود را از هم اکنون برای برگزاری مجالس تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان در مساجد آماده کنید تا با انجام این کار سبب ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون ارتباط با نسل جوان را یاد بگیرند

روحانیون ارتباط با نسل جوان را یاد بگیرند