مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 12:362022-12-08سياسي

آیت الله رییسی: مردم مجدد توطئه های دشمنان را ناکام گذاشتند/ مردم اجازه سو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رباط کریم، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در ادامه بازدید از شهرستان های استان تهران امروز از پروژه های شهرستان رباط کریم بازدید کرد و سپس در جمع مردم حضور یافت.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در جمع مردم اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که کشور پیشرفت نکند، باید از شما مردم تشکر کنم که یک بار دیگر دشمن را ناکام گذاشتید.

وی گفت: بشناسیم زمان خود را، بشناسیم خطر را، بدانیم آنانی که با جلوه های دیگر می خواهند در جامعه اخلال ایجاد کنند، می خواهند تولید کننده ما را از تولید باز دارند، فعال اجتماعی ما را از فعالیت باز دارند.

آیت الله رییسی با شاره به اینکه مردم ایران فریب شعار آزادی را نمی خورند بیان کرد: مردم ایران نشان دادند دشمن را می شناسند، ما آزادی خود را بعد از 22 بهمن 57 پیدا کردیم و این را از دست نخواهیم داد.

ملت ایران اجازه تهدید علیه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از سوی دشمن را نمی دهند.

رییس جمهور افزود: شما می خواهید به مردم ایران زندگی یاد دهید؟، از بچه های این مرزو بوم زندگی را گرفتید، زندگی آرتین را گرفتید، مردم ایران، آمریکا و استکبار جهانی را خوب می شناسد می داند حضور شما در هر نقطه ای زندگی بخش به مردم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی: مردم مجدد توطئه های دشمنان را ناکام گذاشتند/ مردم اجازه سو

آیت الله رییسی: مردم مجدد توطئه های دشمنان را ناکام گذاشتند/ مردم اجازه سو