مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-08سياسي

مسئولان رفتار و منش شهید سلیمانی را الگوی خود در انجام امور قرار دهند


مسئولان باید رفتار و منش شهید سلیمانی را الگوی خود در انجام امور قرار دهند.

- مسئولان رفتار و منش "شهید سلیمانی" را الگوی خود در انجام امور قرار دهند ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: مسئولان باید رفتار و منش شهید سلیمانی را الگوی خود در انجام امور قرار دهند.

بهمن امیری مقدم، امروز(17 آذر) در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در استانداری کرمانشاه با بیان اینکه نظام و کشور مدیون خون شهدا است، گفت: باید در مسیر شهدا گام برداریم و تلاش کنیم تا برعکس شهدا عمل نکنیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امروز حاج قاسم نه صرفا متعلق به جهان اسلام، بلکه متعلق دنیا بوده و برای همه جهانیان الگو شده است، لذا استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای خدشه دار کردن چهره حاج قاسم کرده و خواهد کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن مناسبت های مهمی مثل هفته بصیرت و دهه مقاومت، گفت: باید از این فرصت ها در تبیین از خود گذشتگی ها و ایثارگری شهدا و رزمندگان استفاده کنیم.

امیری مقدم اشاره ای هم به راه اندازی پویشی تحت عنوان من حاج قاسم و حاج قاسم های انقلاب را دوست دارم به پیشنهاد اعضای جلسه داشت و گفت: برپایی چنین پویش هایی می تواند در معرفی مکتب حاج قاسم به نسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان رفتار و منش شهید سلیمانی را الگوی خود در انجام امور قرار دهند

مسئولان رفتار و منش شهید سلیمانی را الگوی خود در انجام امور قرار دهند