مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-08بين الملل

تمرین ناتو برای آمادگی در جنگ سایبری


بیش از هزار متخصص سایبری از اعضای ناتو و متحدان آن در سراسر جهان در تمرینی که این هفته برای آزمایش و تقویت دفاع سایبری برگزار شد، شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، حدود 150 کارشناس امنیت سایبری ناتو این هفته در یک ساختمان در قلب پایتخت پوشیده از برف استونی گرد هم آمدند تا برای جنگ سایبری آماده شوند.

این سناریویی است که از زمان حمله روسیه به اوکراین برای کشورهای عضو ناتو و متحدان آنها جدی شده است.

این جنگ، اوکراین را وادار کرده که هم در برابر حملات موشکی و هم در برابر تلاش های مداوم هکرهای روسی که قصد خاموش کردن چراغ ها و سخت تر کردن زندگی همسایگان تحت محاصره خود را دارند، دفاع کند.

سرهنگ برند هانسن، رییس شعبه فضای سایبری در فرماندهی متفقین ناتو، در مورد تأثیر درگیری در اوکراین گفت: کاملاً آشکار شده است که آن چیزها در واقعیت اتفاق می افتد.

نیروهای سایبری ناتو جنگ در اوکراین را از نزدیک دنبال می کنند، هم برای یافتن راه هایی برای کمک به اوکراین و هم برای یافتن چگونگی هک کردن زیرساخت های کشورهای عضو ناتو و متحدان آنها برای روسیه و دیگر دشمنان.

این درگیری به تمرین سالانه ائتلاف سایبری ناتو، که در آن بیش از 40 کشور عضو، متحدان و سایر سازمان ها با یکدیگر همکاری می کنند تا به حملات سایبری شبیه سازی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین ناتو برای آمادگی در جنگ سایبری

تمرین ناتو برای آمادگی در جنگ سایبری