مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 11:202022-12-08اجتماعي

ادامه دار بودن هوای ابری و مه آلود طی سه روز آینده در زنجان


کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وضعیت جوی امروز زنجان پایدار و در بسیاری از مناطق ابری و مه آلود است.

- ایسنا/زنجان کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وضعیت جوی امروز زنجان پایدار و در بسیاری از مناطق ابری و مه آلود است.

حسین سلطانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه وضعیت جوی امروز زنجان پایدار و در بسیاری از مناطق ابری و مه آلود است، اظهار کرد: مه آلودگی هوا تا روز شنبه در استان ادامه داشته و در همان روز شاهد بارش های پراکنده در برخی مناطق از جمله طارم، غرب ماهنشان، ابهر و خرمدره خواهیم بود.

وی ادامه داد: روز یک شنبه بارشی نداشته ولی از روز دوشنبه سامانه بارشی وارد استان خواهد شد که در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود.

این مسئول با بیان اینکه با وجود افزایش 2 درجه ای دمای هوا طی امروز، به علت برودت بالا این میزان افزایش محسوس نخواهد داشت، تصریح کرد: سرما تا روز یکشنبه در استان مستقر بوده و از روز دوشنبه شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود.

سلطانی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف این استان، ادامه داد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوا در زنجان 3- و 4 درجه، خرمدره و ابهر 1- و 6 درجه، آب بر 2 و 9 درجه، سلطانیه 3- و 3 درجه، قیدار 2- و 4 درجه و ماهنشان 1- و 9 درجه سانیتگراد گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه دار بودن هوای ابری و مه آلود طی سه روز آینده در زنجان

ادامه دار بودن هوای ابری و مه آلود طی سه روز آینده در زنجان