مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-08سياسي

طائب: هویت انقلاب اسلامی در حال تبدیل شدن به یک هویت جهانی است


حجت الاسلام طائب با بیان اینکه جبه استکبار اعتراف کرده است که هویت انقلاب اسلامی در حال تبدیل شدن به یک هویت جهانی است گفت: تخلیه هیجانات و خشونت علیه حاکمیت و طرفداران نظام و نیز معرفی لیدر داخلی برای فتنه یا انحراف از دیگر گام های هویت زایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسین طائب، مشاورفرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست بصیرتی مشترک با حضور اساتید و فرهنگیان با موضوع بررسی وقایع اخیر که در سالن همایش های بین الملی روزبه زنجان برگزار شد ضمن گرامیداشت روز دانشجو در سخنانی اظهار داشت: جبهه استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی طی دهه های گدشته در صدد این شد که با تغییر ساختار، رفتار و قدرت به ایجاد نا امنی در داخل کشور بپردازد.

وی ادامه داد:آنها با این سه تغییر نتوانستند به نتیجه دلخواه خود برسند، حالا قدرت و تاثیر گذاری ایران در منطقه باعث شده است که آمریکا به فکر تغییر رویه بیفتد.

مشاورفرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دهه پنجم انقلاب اسلامی اشاره کرد و تصریح داشت: دهه پنجم انقلاب اسلامی مقارن شده با دهه ای که آمریکایی ها از آن به عنوان دهه سرنوشت ساز برای آمریکا و جهان در اسناد خود یاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طائب: هویت انقلاب اسلامی در حال تبدیل شدن به یک هویت جهانی است

طائب: هویت انقلاب اسلامی در حال تبدیل شدن به یک هویت جهانی است