مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 10:552022-12-08سياسي

ضرورت زنده نگه داشتن فرهنگ اصیل عشایری در مدارس عشایری ورامین


فرهنگ اصیل عشایری که شامل قناعت ، ایثار ، از خود گذشتگی ، کار و تلاش مضاعف است می تواند به عنوان یک الگو در همه مدارس به دانش آموزان شناسانده شود.

- ایسنا/تهران معاون استاندار تهران گفت: فرهنگ اصیل عشایری که شامل قناعت ، ایثار ، از خود گذشتگی ، کار و تلاش مضاعف است می تواند به عنوان یک الگو در همه مدارس به دانش آموزان شناسانده شود.

مراسم رونمایی از طرح پیوست فرهنگی تربیتی ویژه مدارس عشایری شبانه روزی با همکاری سازمان بسیج عشایر کشوری و با حضور مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ورامین ، فیروزی معاونت برنامه ریزی و توسعه ، مرادی بخشدار جوادآباد ، سعیدی ریاست سازمان بسیج عشایری کشور ، یازرلو مدیر کل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر کشور ، مرادی ریاست اداره آموزش و پرورش جواد آباد صبح پنجشنبه در روستای خاوه شهرستان ورامین برگزار شد.

مجید درویشی در این جلسه طی سخنانی بیان کرد: فرهنگ اصیل عشایر به عنوان یک هویت ملی در آموزش و پرورش باید زنده نگه داشته شود.

معاون استاندار تهران افزود: فرهنگ اصیل عشایری که شامل قناعت ، ایثار ، از خود گذشتگی ، کار و تلاش مضاعف است می تواند به عنوان یک الگو در همه مدارس به دانش آموزان شناسانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت زنده نگه داشتن فرهنگ اصیل عشایری در مدارس عشایری ورامین

ضرورت زنده نگه داشتن فرهنگ اصیل عشایری در مدارس عشایری ورامین