مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-08بين الملل

ذوق زدگی آمریکا از تداوم ناآرامی های ایران


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم دخالت در امور داخلی ایران، نتوانست ذوق زدگی خود را نسبت به تداوم ناآرامی ها در ایران و روز دانشجو پنهان کند و به رغم سیاست فشار حداکثری علیه ملت ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عصر چهارشنبه به وقت محلی در نشستی با خبرنگاران در واشنگتن با اشاره به روز دانشجو در تداوم دخالت در امور داخلی ایران ادعا کرد: از گزارش ها مبنی بر حمله خشونت آمیز نیروهای امنیتی علیه دانشجویان در دانشگاه تهران آگاه هستیم.

این مقام وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: شجاعت مردم ایران، به ویژه زنان، دختران و جوانان ایرانی الهام بخش مردم جهان است.

وی مدعی شد: دانشجویان و فرزندان ایران آینده سازان کشورشان هستند اما مقامات به آنها حمله می کنند و هزاران نفر آنها را دستگیر کرده اند.

ند پرایس بدون به اشاره به نقش و دخالت کشورش در این ناآرامی ها مدعی شد: مردم ایران در حالی به تجمعات مسالمت آمیز خود ادامه می دهند که با سرکوب خشونت آمیز و مداوم مواجه هستند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در حالیکه کشورش سیاست فشار حداکثری و اعمال تحریم ها علیه ایران را همچنان در دستور کار دارد، مدعی شد: ما در کنار مردم ایران ایستاده ایم و به روشنگری درباره نقض حقوق بشر توسط مقامات ایران ادامه خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوق زدگی آمریکا از تداوم ناآرامی های ایران

ذوق زدگی آمریکا از تداوم ناآرامی های ایران