مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 10:162022-12-08حوادث

کشته شدن نوجوان 16 ساله در فیروزآباد تکذیب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ کاووس محمدی درباره جزییات این خبر اظهار داشت: عصر روز یازدهم آذر ماه سال جاری مأموران انتظامی شهرستان فیروزآباد از کشف یک جسد در  اطراف ترمینال مسافربری این شهرستان مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام می شوند.

وی ادامه داد: در بررسی های انجام گرفته مشخص شد که جسد پیدا شده متعلق به نوجوان 16 ساله ای به نام (ایلیاد رحمانی) می باشد که با حضور عوامل اورژانس و اعلام نظر پزشکی قانونی، 3 ساعت از فوت وی گذشته بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس با اشاره به پیدا شدن تعدادی بسته های قرص در اطراف جسد، افزود: بنا به اعلام پزشکی قانونی هیچگونه آثار ضرب و شتم و جراحتی بر روی جسد وجود نداشته و با توجه به مستندات موجود، احتمال خودکشی وی متصور می باشد.

سرهنگ محمدی گفت: همچنین خانواده این نوجوان، روز قبل از وقوع این حادثه با مراجعه به کلانتری محل، اعلام می کنند که پسرشان چند ساعت از منزل خارج شده و قصد خودکشی دارد که پرونده فقدان وی در کلانتری نیز در همان زمان تشکیل شده و تحت بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به پخش اخباری مبنی بر کشته شدن این نوجوان 16 ساله به دست نیروهای امنیتی در فضای مجازی، ضمن تکذیب کردن این اخبار جعلی، تصریح کرد: با شایعه سازان و افرادی که با انتشار اینگونه اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن نوجوان 16 ساله در فیروزآباد تکذیب شد

کشته شدن نوجوان 16 ساله در فیروزآباد تکذیب شد