مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 09:352022-12-08فناوري

کشف اسرار ژنوم انسان با هوش مصنوعی نوین


یک روش جدید به نام گوفر به پژوهشگران کمک می کند تا بهترین برنامه هوش مصنوعی را برای تجزیه و تحلیل ژنوم انسان تعیین کنند و پرده از اسرار آن بردارند.

- یک روش جدید به نام "گوفر" به پژوهشگران کمک می کند تا بهترین برنامه هوش مصنوعی را برای تجزیه و تحلیل ژنوم انسان تعیین کنند و پرده از اسرار آن بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، هوش مصنوعی (AI) ابزاری نوآورانه است که می توان آن را برای پیش بینی و حل مشکلات به شکل سریع و با دقت آموزش داد.

با این حال، استدلال پشت خروجی یا اطلاعات ارسال شده پس از دریافت ورودی نرم افزار هوش مصنوعی از مجموعه داده ها هنوز به روشنی درک نشده است.

پژوهشگران سعی کرده اند روش هایی را که هوش مصنوعی با آنها اطلاعات تولید می کند و قوانین و مقرراتی را که هوش مصنوعی هنگام پردازش داده ها دنبال یا ایجاد می کند، درک کنند.

درک چگونگی پیش بینی توسط هوش مصنوعی پیتر کو (Peter Koo) دانشمند محاسبات و استادیار آزمایشگاه کلد اسپرینگ هاربر (Cold Spring Harbor) در ایالات متحده می خواست بفهمد هوش مصنوعی چگونه پاسخ های خود را با دقت تولید می کند.

او به جای اینکه این را بداند و بپذیرد که خروجی هوش مصنوعی، درست یا دقیق تولید می شود، می خواست بفهمد که هوش مصنوعی چگونه پاسخ های خود را ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف اسرار ژنوم انسان با هوش مصنوعی نوین

کشف اسرار ژنوم انسان با هوش مصنوعی نوین