مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-08حوادث

تکذیب اخیارجعلی درباره مرگ یک نوجوان در استان فارس


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس اخبار منتشر شده در فضای مجازی پیرامون کشته شدن نوجوان 16 ساله به دست نیروهای امنیتی در شهرستان فیروزآباد را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ کاووس محمدی شامگاه چهارشنبه به خبرنگاران گفت:  عصر روز یازدهم آذر ماه مأموران انتظامی شهرستان فیروزآباد از کشف یک جسد در اطراف ترمینال مسافربری این شهرستان مطلع شده و بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام می شوند.

وی ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد که جسد پیدا شده متعلق به نوجوان 16 ساله به نام ایلیاد رحمانی است که براساس اعلام نظر پزشکی قانونی در زمان کشف جسد 3 ساعت از فوتش گذشته بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس با اشاره به پیدا شدن مقادیری بسته های قرص در اطراف جسد، افزود: بنا به اعلام پزشکی قانونی هیچگونه آثار ضرب و شتم و جراحتی بر روی جسد وجود نداشته و با توجه به مستندات موجود، احتمال خودکشی وی متصور بود.

محمدی گفت: همچنین خانواده این نوجوان، روز قبل از وقوع این حادثه با مراجعه به کلانتری محل، اعلام می کنند که پسرشان چند ساعت از منزل خارج شده و قصد خودکشی دارد که پرونده فقدانی وی در کلانتری نیز در همان زمان تشکیل وتحت بررسی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب اخیارجعلی درباره مرگ یک نوجوان در استان فارس

تکذیب اخیارجعلی درباره مرگ یک نوجوان در استان فارس