مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 09:002022-12-08سياسي

باید علی اف را سرجایش نشاند


یک استاد ژئوپلیتیک دانشگاه، وحدت داخلی و رسیدن به توافق هسته ای را در حل حداقل 50 درصد مشکلات گردنکشی امثال علی اف موثر دانست - عبدالرضا فرجی راد در گفت وگو با ایسنا در تحلیلی درباره برگزاری رزمایش مشترک جمهوری آذربایجان و ترکیه اظهار کرد: از زمانی که جنگ آذربایجان و ارمنستان شروع شد، این جنگ نیمه تمام ماند یعنی این که آذربایجانی ها با کمک اسراییل و ترکیه تلاش کردند نه تنها قره باغ را بگیرند، بلکه خاک هایی را که در اختیار ارمنستان بود، به دست آورند.

البته موفقیت هایی نیز داشتند.

وی تصریح کرد: با ورود روسیه به این مساله و ایجاد آتش بس، آن ها به دنبال ایجاد تونل زنگزور بر آمدند که در این موضوع ایران مخالفت کرد.

بنابراین علی اف احساس کرد که کارش نا تمام مانده و علت این ناتمامی مسکو و ایران بودند پس از آن بود که شروع به حمله به مسکو و تهران کرد، طبیعتا نمی توانست در رابطه با مسکو تندروی کند، اما در رابطه با ایران این تندروی را شروع کرد و حرکات زیگزاگی و بازی هایی را طراحی کرد و یا اخبار دروغی را منتشر کرد که ما نمی خواهیم تونل ایجاد کنیم به دنبال این هستیم که از طریق نخجوان به ارمنستان متصل شویم.

این استاد ژئوپلیتیک دانشگاه همچنین بیان کرد: از همان زمان مشخص بود بازی در می آورند تا در این بازی کار خودشان را انجام دهند، نهایتا ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید علی اف را سرجایش نشاند

باید علی اف را سرجایش نشاند