مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 07:452022-12-08سياسي

3200 دانشجوی خوزستانی، تحت حمایت کمیته امداد


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: ارائه کمک هزینه تحصیلی و تامین شهریه دانشجویان و مشاوره و آموزش از جمله خدماتی است که به دانشجویان تحت حمایت ارائه می شود.

- ایسنا/خوزستان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: ارائه کمک هزینه تحصیلی و تامین شهریه دانشجویان و مشاوره و آموزش از جمله خدماتی است که به دانشجویان تحت حمایت ارائه می شود.

ناجی عبیاوی با تبریک فرا رسیدن 16 آذرماه و روز دانشجو اظهار کرد: کمیته امداد خوزستان به 3 هزار و 200 دانشجوی نیازمند در سراسر استان خدمت رسانی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به خدمات کمیته امداد به دانشجویان تحت حمایت ادامه داد: ارائه کمک هزینه تحصیلی و تامین شهریه دانشجویان و مشاوره و آموزش از جمله خدماتی است که به دانشجویان تحت حمایت ارائه می شود.

قائم مقام کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه حمایت از توانمندسازی محرومان و نیازمندان رسالت اصلی کمیته امداد است، گفت: ارتقای سطح فرهنگی مددجویان تحت حمایت مهم ترین گام در مسیر توانمندسازی این قشر است.

وی پرداخت کمک هزینه شهریه به دانشجویان را در تحصیلات مددجویان مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: این حمایت، کمک شایانی در ایجاد اشتغال خواهد داشت و مسیر روشنی برای خودکفایی خانواده ها ایجاد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3200 دانشجوی خوزستانی، تحت حمایت کمیته امداد

3200 دانشجوی خوزستانی، تحت حمایت کمیته امداد