مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 04:352022-12-08اقتصادي

برنامه ریزی برای ایجاد ارتباط دانشگاه با بخش های تولید و بازار وجود ندارد


عضو هیات علمی طراحی پارچه و لباس دانشگاه هنر گفت: دانشگاه برنامه ریزی هدفمند و درازمدتی برای ایجاد ارتباط میان دانشگاه با بخش های تولید و بازار ندارد و مقاومت بخش صنعت نیز در باز کردن درهای خود به روی استعدادها و نیروهای دانشگاهی زیاد است و در نتیجه بخش .

- عضو هیات علمی طراحی پارچه و لباس دانشگاه هنر گفت: دانشگاه برنامه ریزی هدفمند و درازمدتی برای ایجاد ارتباط میان دانشگاه با بخش های تولید و بازار ندارد و مقاومت بخش صنعت نیز در باز کردن درهای خود به روی استعدادها و نیروهای دانشگاهی زیاد است و در نتیجه بخش عمده ای از دانشجویان هنر، آینده شغلی درخوری برای خود در ایران متصور نیستند.

دکتر منظر محمدی عضو هیات علمی و استاد مشاور انجمن طراحی پارچه و لباس دانشکده هنرهای کاربردی دانشگاه هنر، در گفت و گو با ایسنا، درخصوص موانع سر راه نظام آموزش عالی در رشته های هنری بیان کرد: مهم ترین مشکل، عدم ارتباط نظام مند بین بخش آموزش هنر با بخش های تولید و بازار است.

لزوم رابطه دانشگاه با صنایع تولیدی، که در اغلب کشورهای پیشرفته در زمینه دیزاین و تولید محصول وجود دارد، به شدت احساس می شود.

یک راه حل مناسب برای حل تدریجی این مسئله، جدی گرفتن دوره های کارآموزی دانشجویان در مؤسسات تولیدی است که هم به رشد دانش عملی دانشجویان و هم به شناخته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای ایجاد ارتباط دانشگاه با بخش های تولید و بازار وجود ندارد

برنامه ریزی برای ایجاد ارتباط دانشگاه با بخش های تولید و بازار وجود ندارد