مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 02:102022-12-07ورزشي

30 تا 120 میلیون قرارداد بازیکنان والیبال نشسته در لیگ برتر


سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان میزان قرارداد بازیکنان والیبال نشسته در لیگ برتر را 30 تا 120 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: امسال مبلغ قراردادها برای شرکت در یک فصل از رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته 30 درصد افزایش داشته است.

- سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان میزان قرارداد بازیکنان والیبال نشسته در لیگ برتر را 30 تا 120 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: امسال مبلغ قراردادها برای شرکت در یک فصل از رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته 30 درصد افزایش داشته است.

هادی رضایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به غیبت تهران در لیگ برتر والیبال نشسته برای چهارمین سال اظهار کرد: امسال 6 تیم در سوپر لیگ والیبال نشسته حضور دارند که تهران همچون سال های گذشته هیچ تیمی در لیگ برتر این رشته ندارد، البته برای جبران این خلاء تیم ملی جوانان با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولین در قالب یک تیم از تهران در لیگ برتر والیبال نشسته شرکت کرده که کار پسندیده ای است و در پشتوانه سازی این رشته تاثیرگذار خواهد بود و به نفع تیم جوانان است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری خوب 4 تیم مس شهر بابک کرمان، ذوب آهن اصفهان، شهرداری گنبد و صنعت نفت آبادان در لیگ برتر والیبال نشسته، خاطرنشان کرد: امسال شرایط برگزاری لیگ برتر والیبال نشسته نسبت به سال های قبل بهتر و بازیکنان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 تا 120 میلیون قرارداد بازیکنان والیبال نشسته در لیگ برتر

30 تا 120 میلیون قرارداد بازیکنان والیبال نشسته در لیگ برتر