مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 23:552022-12-07سياسي

هفته پژوهش بهترین فرصت برای بررسی کارنامه عملکردی است


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: هفته پژوهش، فرصت مغتنمی است تا با تأمّل و تعمّق بیشتری به کارنامه عملکردی خود نگاه کنیم.

- حسین صابری امروز چهارشنبه 16 آذرماه در شصت و پنجمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم در نطق پیش از دستور با اشاره به روز دانشجو اظهار داشت: روز 16 آذر 1332، یادآور حرکت تاریخی، عزت آفرین و نماد حریت جوانان ایران سربلند است و این روز را فقط، یک روز نشسته در تقویم، نباید قلمداد کرد.

وی دانشجو را یک روشنفکر تمام عیار دانست و افزود: دانشجو کسی است که همیشه برمدار حق گویی و حق جویی بوده و تبیین و روشنگری های مترقیانه در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی، دانشجویان و تشکل های دانشجویی را نزد عموم جامعه تبدیل به گروه مرجع کرده است.

رییس کمیسیون برنامه وبودجه شورای اسلامی شهر قم، تعابیر مقام معظم رهبری در مورد دانشجو را یادآور شد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب از دانشگاه همیشه و در همه جا این انتظار می رود که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور باشد، نخست به عنوان جریان علم و تحقیق، دوم جریان آرمان گرایی ها و آرمان خواهی ها و هدف گذاری های سیاسی و اجتماعی است.

وی دغدغه های رهبر معظم انقلاب در ذیل پیشرفت علمی کشور را نیز مطرح کرد و گفت: همیشه با محوریت جوانان و دانشجویان و با تکیه و اعتماد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته پژوهش بهترین فرصت برای بررسی کارنامه عملکردی است

هفته پژوهش بهترین فرصت برای بررسی کارنامه عملکردی است