مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 23:502022-12-07اقتصادي

پژوهش های جهاد دانشگاهی به سمت فناوری های نوین است


مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری قم گفت: غرفه جهاد دانشگاهی با توجه به سابقه دیرینه این نهاد در حوزه علم و فناوری نشان دهنده این است که رویکردها به سمت فناوری های نوین و محصولات و خدمات مورد نیاز مردم و جامعه سوق پیدا کرده است.

- ابوالفضل شهیدی مهر مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری قم در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قم که به مناسبت هفته پژوهش در محل نمایشگاه های دائمی استان قم برپا شده است و در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه امسال این پژوهش ها از نظر کمی و کیفی تغییرات محسوسی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه تمام ایده ها، نظرات و مقالات حوزه های علمی به محصولات و خدمات کاربردی تبدیل شده است، مطرح کرد: این موضوع نشان دهنده رشد روزافزون صنایع قم و واحدهای دانش پژوهی و فناوری است.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری قم با بیان اینکه این پژوهش ها در راستای کاهش مشکلات مردم است، عنوان کرد: همچنین دستاوردهای پژوهشی موجب می شود ارائه خدمات و محصولات کاربردی به مردم نیز افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از این پژوهش ها ظرفیت های نهفته استان هستند، خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه های این چنینی موجب می شود تا تمام اقشار مردم بدانند در لایه های پنهان جامعه چه تحقیقاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های جهاد دانشگاهی به سمت فناوری های نوین است

پژوهش های جهاد دانشگاهی به سمت فناوری های نوین است