مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 23:102022-12-07اقتصادي

خانه باغ های ایجاد شده در شهرک های صنعتی ایلام تعیین تکلیف شوند


استاندار ایلام با بیان اینکه ایلام در بخش احیای واحدهای راکد رتبه چهارم کشور را کسب کرد، گفت: مهم ترین خواسته ما از مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی تعیین تکلیف خانه باغ ها در شهرک های صنعتی است.

- دکتر حسن بهرام نیا شامگاه چهارشنبه در دیدار با مهندس رسولیان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اظهار کرد: در سال جاری واحدهای راکد بسیاری در استان فعال شده است و ایلام از حیث فعال سازی واحد های راکد رتبه چهارم کشور را کسب کرد و تلاش برای فعال شدن سایر واحدهای نیمه فعال و راکد در حال انجام است.

وی با بیان اینکه استان ایلام در بخش احیای واحد های راکد، رتبه چهارم کشور را کسب کرده است، افزود: همه تلاش تیم اقتصادی استان احیای واحد های راکد، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان است.

استاندار ایلام با اشاره به اشتغال ایجاد شده در استان گفت: اعتبار قابل توجهی در حوزه تسهیلات تبصره 16 و 18 در این استان برای تولید و اشتغال جذب شده است و در سال جدید تنها در دو مجموعه پتروشیمی و ان جی ال دهلران بیش از یک هزار و 500 شغل جدید ایجاد شده است.

بهرام نیا به ساخت خانه باغ ها در شهرک صنعتی ایلام اشاره کرد و گفت: با همکاری دستگاه قضا استان آب، برق و گاز این خانه باغ ها قطع شده و مهمترین خواسته ما از مدیرعامل شرکت شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه باغ های ایجاد شده در شهرک های صنعتی ایلام تعیین تکلیف شوند

خانه باغ های ایجاد شده در شهرک های صنعتی ایلام تعیین تکلیف شوند