مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 22:102022-12-07سياسي

نسبت به وضعیت زندگی مردم که به سختی می گذرد شرمنده هستیم


رییس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب ما مظلوم مقتدر است؛ یعنی آنقدر اقتدار دارد که می تواند اقتدارش را تحمیل کند زیرا اقتدار آن مردم خیز است ولی مظلوم است به خاطر مردم خیز بودن چون اقتدارش را به خارج نشان می دهد و با مردمش با خضوع و خشوع رفتار می کند.

- ایسنا/زنجان رییس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب ما مظلوم مقتدر است؛ یعنی آنقدر اقتدار دارد که می تواند اقتدارش را تحمیل کند زیرا اقتدار آن مردم خیز است ولی مظلوم است به خاطر مردم خیز بودن چون اقتدارش را به خارج نشان می دهد و با مردمش با خضوع و خشوع رفتار می کند.

روح الله متفکرآزاد شامگاه امروز (16 آذرماه) در جشن روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار شد، با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد اقتدار ایران هستیم، اظهار کرد: قبل از انقلاب محمدرضا شاه برای تغییر نخست وزیر از سفارتخانه های آمریکا و انگلیس کسب تکلیف می کرد و این امر نشان از وابستگی به غرب داشت در حالی که بعد از انقلاب شاهد رشد و اقتدار کشور هستیم.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی، انقلابی است که اعتقاد دارد مردمش آن را به وجود آورده و اگر اعتراضی شود، دوست دارد معترض را از اغتشاش گر جدا کند تا به اشتباه، کسی صدمه نبیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به وضعیت زندگی مردم که به سختی می گذرد شرمنده هستیم

نسبت به وضعیت زندگی مردم که به سختی می گذرد شرمنده هستیم