مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 20:552022-12-07سياسي

مردم دغدغه های محیط زیستی خود را بدون واسطه با رییس سازمان محیط زیست درمیان گذاشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز علی سلاجقه؛ رییس سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به همراه احمد صالحی؛ - معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، امروز دغدغه های مردم درخصوص محیط زیست را بدون واسطه پاسخ داد؛ مسئله پسماند، آب، حیات وحش، حقوق محیط بانان، اشتغال فارغ التحصیلان محیط زیست از جمله این موضوعات بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز علی سلاجقه؛ رییس سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به همراه احمد صالحی؛ رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به صورت تلفنی پاسخگوی دغدغه های محیط زیستی مردم از سراسر کشور بود.

نکته قابل توجه در این تماس ها، افزایش دغدغه مندی مردم ایران نسبت به موضوعات محیط زیستی در سطح کشور بود که این موضوع نشان دهنده فرهنگ سازی خوب در این زمینه است.

مورد دیگر، اشراف خوب رییس سازمان محیط زیست به موضوعات بود که این تسلط به واسطه سفر های استانی معاون رییس جمهور و بازدید میدانی او از مشکلات محیط زیستی استان ها حاصل شده است.

نخستین تماس در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری مربوط به دغدغه مندی یک از اهالی ساوه در رابطه با کارخانه سیمان فرداد بود که قرار است تأسیس شود؛ این شهرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دغدغه های محیط زیستی خود را بدون واسطه با رییس سازمان محیط زیست درمیان گذاشتند

مردم دغدغه های محیط زیستی خود را بدون واسطه با رییس سازمان محیط زیست درمیان گذاشتند