مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 19:152022-12-07ورزشي

پیش بینی پلاک های جایگزین برای ساکنین محدوده گود آذری/قرارگیری 396 پلاک در گود


سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه شهروندان زیادی در محدوده گود آذری زندگی می کنند، گفت: 396 پلاک در این گود قرار دارد که منطقه 16 شهرداری تهران در تلاش است پلاک های جایگزین را برای ساکنین این محله در نظر بگیرد.

- سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه شهروندان زیادی در محدوده گود آذری زندگی می کنند، گفت: 396 پلاک در این گود قرار دارد که منطقه 16 شهرداری تهران در تلاش است پلاک های جایگزین را برای ساکنین این محله در نظر بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه سلسله بازدیدهای چهارشنبه های فرهنگی، علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بازدید از پروژه های فرهنگی، در منطقه 16 پایتخت حضور یافت که در این بازدید روحانی شهردار منطقه 16 و جمعی از معاونان منطقه سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران را همراهی کردند.

براساس این گزارش نادعلی در ابتدای بازدید ضمن حضور در آرامگاه شهدای گمنام به مقام شهدای والا مقام ادای احترام و سپس از بخش های مختلف حوزه علمیه امیر المومنین (ع) بازدید کرد.

در ادامه بازدید نادعلی از زمین فوتبال سهند بازدید به عمل آورد که نزدیک 4 سال بدون استفاده مانده و راه اندازی مجدد این مجموعه ورزشی از مطالبات اصلی شهروندان منطقه 16 بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی پلاک های جایگزین برای ساکنین محدوده گود آذری/قرارگیری 396 پلاک در گود

پیش بینی پلاک های جایگزین برای ساکنین محدوده گود آذری/قرارگیری 396 پلاک در گود