مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 18:402022-12-07سياسي

شهدا نجات بخش جامعه و کشور ما هستند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران یادآور شد: خلبان شهید کشوری از اسطوره های بی نظیر عرصه هشت سال دفاع مقدس بوده است، این شهید بزرگوار نسبت به دین، - کشور و مسئله حجاب اسلامی اعتقاد و تعصب خاصی داشت و به آرمانهای نظام و انقلاب پایبند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در سالگرد شهادت سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری به اتفاق جمعی از مسئولان ادارات شهرستان سیمرغ با همسر این شهید دیدار کرد.

سعید کهن سال با اشاره به شخصیت برجسته و نقش بی بدیل شهید کشوری در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: خلبان شهید احمد کشوری انسانی وارسته، شجاع و بزرگ مردی از جنس اخلاص بود، عشق به اهل بیت و ولایت، حس وطن دوستی، صداقت، احساس مسئولیت، ساده زیستی و تواضع از خصوصیات بارز این شهید گرانقدر بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران یادآور شد: خلبان شهید کشوری از اسطوره های بی نظیر عرصه هشت سال دفاع مقدس بوده است، این شهید بزرگوار نسبت به دین، کشور و مسئله حجاب اسلامی اعتقاد و تعصب خاصی داشت و به آرمانهای نظام و انقلاب پایبند بود.

وی افزود: امروز با افتخار می گوییم که شهدای عزیز نجات بخش جامعه و کشور ما هستند، هر چقدر پیوند قلبی ما با شهدا بیشتر باشد فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذاری خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا نجات بخش جامعه و کشور ما هستند

شهدا نجات بخش جامعه و کشور ما هستند