مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 18:262022-12-07ورزشي

استکبار در پروژه نفوذ، دانشجو را عنصری برای رسیدن به اهدافش می داند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، وحید یامین پور در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در مشهد، با اشاره به اینکه نقطه عطف و درخشان جنبش های دانشجویی در دورانی بود که قصد داشتند از استعمارگران جدا شوند، اظهار کرد: مسئله ای که از دهه هفتاد آغاز شد و حالا به شیوه ای نگران کننده تداوم یافته است.

   وی با بیان این که در حال حاضر با استعمار نو و فرا نو مواجه هستیم، بیان کرد: استعمار جدید نیاز به حمله نظامی و لشکرکشی ندارد، بلکه امروزه شیوه جدیدی از استعمار ملت ها با هدف سیطره بر علم، زبان، اقتصاد و فرهنگ آنها وجود دارد که با نفوذ به ذهن ملت ها به این اهداف می رسند.

    معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در پروژه نفوذ جوان دانشجو عنصری برای رسیدن به اهداف استکبار در نظر گرفته می شود، ادامه داد: نظریه پردازان غربی، دوره پسا استعمار را دوره ای می دانند که در آن جهان شرق باید توسری خور، عقب افتاده و ناامید باشد، چیزی که باعث شده کشورهای آفریقایی نتوانند از گذشته خود به طور کامل جدا شوند و هجمه رسانه ای آنها را عقب مانده نگه داشته است.

    وی گفت: غرب تاکنون تصویری از کشته ها، جنایات، بی خانمان ها و فروپاشی خانواده را از درون خود منتشر نکرده و این در حالی است که در شرق، کوچکترین اتفاق با بیشترین جوسازی ها همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار در پروژه نفوذ، دانشجو را عنصری برای رسیدن به اهدافش می داند

استکبار در پروژه نفوذ، دانشجو را عنصری برای رسیدن به اهدافش می داند