مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 18:002022-12-07سياسي

مزار شهدای دانشجوی 16 آذر گلباران شد


به مناسبت روز دانشجو، مزار شهدای دانشجوی 16 آذر واقع در آستان امامزاده عبدالله(ع) شهرری عطرافشانی و گلباران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، آیین عطرافشانی و گلباران مزار سه شهید دانشجوی 16 آذر، عصر امروز با حضور معاون فرهنگی وزارت علوم و مسؤولان شهرستان ری همچنین تعدادی از دانشجویان بر سر مزار این شهدای دانشجو واقع در آستان امامزاده عبدالله(ع) شهرری برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای دانشجو ادای احترام کردند همچنین در این مراسم از یادمان مزار سه شهید دانشجوی 16 آذر رونمایی و صحن مربوطه در آستان امامزاده عبدالله به نام صحن شهدای 16 آذر نامگذاری شد.

عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم اظهار کرد: در زمانی که خفقان و سلطه آمریکا بر ایران زیاد شده بود این سه شهید دریچه ای به سوی نور گشودند و مسیری برای ایرانیان فراهم کردند و بهای سنگینی برای کنشگری خود دادند.

وی با بیان اینکه ما امروز میراث دار زحمات افرادی نظیر این سه شهید هستیم، گفت: ایرانیان غیور هر سلطه و استکباری را دفع می کنند و برای استقلال کشور جان می دهند.

  معاون فرهنگی وزیر علوم ادامه داد: امروز ایران اسلامی به قدرت بازدارندگی دست یافته که توان مقابله با هر تعدی و تعرضی به خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزار شهدای دانشجوی 16 آذر گلباران شد

مزار شهدای دانشجوی 16 آذر گلباران شد