مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 17:552022-12-07سياسي

ملت ایران و دانشجویان شعار «مرگ بر آمریکا» را با صلابت تر از گذشته سر خواهند داد


مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به عملیات های ترکیبی دشمن برای انحراف حرکت دانشجویی و تضعیف شعار «مرگ بر آمریکا» گفت: همه ملت ایران و دانشجویان شعار «مرگ بر آمریکا» را با صلابت تر از گذشته سر خواهند داد.

- ملت ایران و دانشجویان شعار مرگ بر آمریکا را با صلابت تر از گذشته سر خواهند داد ایسنا/همدان مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به عملیات های ترکیبی دشمن برای انحراف حرکت دانشجویی و تضعیف شعار مرگ بر آمریکا گفت: همه ملت ایران و دانشجویان شعار مرگ بر آمریکا را با صلابت تر از گذشته سر خواهند داد.

حجت الاسلام حسین طائب در مراسم روز دانشجو که با عنوان خاستگاه شعار مرگ بر آمریکا در دانشگاه تربیت معلم شهید مقصودی همدان با حضور اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: شرارت آمریکایی ها در انحراف و اضمحلال دانشگاه های ایران در دوران پهلوی موجب شد جنبش دانشجویی ضدگسلطه شکل گیرد.

وی با بیان اینکه با قیام دانشجویان یک انفجار در دانشگاه شکل گرفت و این شروع شعار مرگ بر آمریکا شد، گفت: جنبش دانشجویی در انقلاب ادامه پیدا کرد، جنبشی که هم به دنبال ارتقای علمی کشور و هم در پی آرمان خواهی بود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به توطئه و ناآرامی های اخیر در کشور بیان کرد: آمریکایی ها فکر می کنند با عملیات های ترکیبی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران و دانشجویان شعار «مرگ بر آمریکا» را با صلابت تر از گذشته سر خواهند داد

ملت ایران و دانشجویان شعار «مرگ بر آمریکا» را با صلابت تر از گذشته سر خواهند داد