مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 17:352022-12-07دانش

راه اندازی دفتر کار دانشجویی در دانشگاه


معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اشاره به راه اندازی دفتر کار دانشجویی در دانشگاه نوشیروانی بابل، گفت: این دفتر با هدف بهره گیری از ظرفیت دانشجویی برای کمک به دانشگاه در کنار کسب تجربه در ساخت و تعمیر دستگاه ها، - مدیریت، نظارت بر خوابگاه ها و سلف دانشجویی تشکیل شده است.

مجید عباسی در گفت وگو با خبرگزاری ایسنا با تبریک روز دانشجو اظهار کرد: ظرفیت اسکان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل یک هزار و 300 نفر است که در قالب پنج بلوک شامل سه بلوک پسرانه و دو بلوک دخترانه، 950 دانشجو پسر و 350 دانشجوی دختر را پوشش می دهد.

وی از اسکان 260 دانشجو خارج از ظرفیت در خوابگاه دانشگاه در ترم جاری خبر داد و افزود: با توجه به استقبال زیادی که از اقصی نقاط کشور برای تحصیل در این دانشگاه داریم، پذیرش دانشجویان غیر بومی ورودی سال 1401 دانشگاه بیش از پیش بینی ما بوده است.

معاون دانشجویی دانشگاه نوشیروانی بابل، خاطرنشان کرد: این در حالی است که فشار اقتصادی و افزایش هزینه ها از جمله ایاب و ذهاب سبب شد بسیاری از دانشجویانی که از خوابگاه استفاده نمی کردند در این دوره متقاضی خوابگاه باشند، این امر سبب شد امسال بیش از ظرفیت خوابگاه ها برای 140 دانشجوی دختر و 120 دانشجوی پسر پذیرش اسکان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دفتر کار دانشجویی در دانشگاه

راه اندازی دفتر کار دانشجویی در دانشگاه