مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 17:302022-12-07سياسي

هیچ کانون بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در رزن مشاهده نشده است


رییس اداره دامپزشکی شهرستان رزن گفت: در شهرستان رزن از سال 1397 تا حال حاضر هیچ کانون بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان مشاهده نشده است.

- ایسنا/همدان رییس اداره دامپزشکی شهرستان رزن گفت: در شهرستان رزن از سال 1397 تا حال حاضر هیچ کانون بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان مشاهده نشده است.

بهروز شیرزادی در جلسه ستاد آنفلوآنزای فوق حاد طیور که در اداره دامپزشکی شهرستان رزن به منظور هماهنگی بین دستگاه های اجرایی مرتبط در این زمینه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شروع فصل مهاجرت پرندگان و شیوع مواردی از آنفلوآنزای فوق حال پرندگان در برخی از کشورهای همسایه، نگرانی دامپزشکی از امکان بروز و گسترش این بیماری بیشتر شده و رعایت اصول بهداشتی برای پیشگیری و کنترل این بیماری ضروری است.

وی افزود: در دو ماه اخیر اقدامات پیشگیرانه ای از جمله برگزاری گشت های مشترک جاده ای، تشدید نظارت های بهداشتی بر ورود و خروج طیور وارده به شهرستان و نیز نظارت بر مرغداری های صنعتی توسط این اداره صورت گرفته که ادامه این نظارت ها مستلزم همکاری بین بخشی خواهد بود.

شیرزادی همچنین با اشاره به رخداد این بیماری در سایر نقاط کشور تصریح کرد: با توجه به وقوع بیماری در برخی از استان های کشور حراست و صیانت از جایگاه ارزنده صنعت طیور و اقدامات لازم برای پیشگیری از و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کانون بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در رزن مشاهده نشده است

هیچ کانون بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در رزن مشاهده نشده است