مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 17:052022-12-07اقتصادي

ایران و تاجیکستان در 6 محور انرژی مذاکره کردند


ایران و تاجیکستان در محورهای صادرات نفت و میعانات گازی، صادرات فرآورده های نفتی، محصولات پتروشیمی، استخراج و اکتشاف ایران در تاجیکستان، صدور خدمات فنی و مهندسی و بازسازی و نوسازی پالایشگاه های نفت تاجیکستان مذاکره کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد اوجی، وزیر نفت با دلیر جمعه، وزیر انرژی و ذخایر آبی تاجیکستان که برای شرکت در پانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان به ایران آمد، در ساختمان مرکزی وزارت نفت دیدار کرد.

در این دیدار دو طرف طرف درباره همکاری های دوجانبه در بخش صادرات نفت، میعانات گازی و فرآورده های نفتی، محصولات پتروشیمی، استخراج و اکتشاف ایران در تاجیکستان، صدور خدمات فنی و مهندسی و بازسازی و نوسازی پالایشگاه های نفت تاجیکستان گفت وگو کردند.

هیئت های ایران و تاجیکستان پیرو مذاکرات دیروز وزیران دو کشور، امروز (چهارشنبه، 16 آذرماه) نشست های کارشناسی برگزار کردند.

پانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان دوشنبه (14 آذرماه) به ریاست علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو و دلیر جمعه، وزیر انرژی و ذخایر آبی جمهوری تاجیکستان آغاز شد و سه شنبه (15 آذرماه) به کار خود پایان داد، در این اجلاس چند سند همکاری امضا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و تاجیکستان در 6 محور انرژی مذاکره کردند

ایران و تاجیکستان در 6 محور انرژی مذاکره کردند