مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 16:562022-12-07سياسي

جهاد تبیین و کرسی های آزاداندیشی حلقه مفقوده دانشگاه ها


فاطمه آنی، مسؤول بسیج دانشجویی پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تأکید بر لزوم آگاهی بیشتر دانشجویان نسبت به دیگر اقشار جامعه اظهار داشت: شرایط فعلی جامعه ناشی از عدم آگاهی و موج سواری برخی بر جو دروغی است که توسط رسانه های دشمن ایجاد شده است.

  وی افزود: حلقه گمشده دانشگاه ها این است که مساله جهاد تبیین و کرسی های آزاداندیشی جدی گرفته نشده است و باید بیش از پیش به آن توجه کرد.

  آنی با تأکید بر اهمیت مطالبه گری دانشجویی، با بیان اینکه در این روزها سطح مطالبه گری در شأن آن ها نیست، تصریح کرد: در سطح دانشگاه ها برخی از اعتراضات و مطالبات به حق وجود دارد اما شیوه بیان و جهت دهی آن ها نیز نکته ای مهم است و بخشی از این موضوع به خارج از فضای دانشگاه و بخشی به عملکرد خود دانشجویان بازمی گردد.

  مسؤول بسیج دانشجویی پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان اصفهان با اشاره به واقعه 16 آذر 1332، با بیان اینکه سطح آگاهی جوانان امروز بیشتر شده، عنوان کرد: دانشجوی مبارز در سال 1332 به قیمت جان خود به پای آر مان ها ایستاد اما الان دشمنان تلاش می کنند هویت دانشجویی را با باور و اعتقادی خلاف واقعیت و اصالت ان که همان ضداستکباری و ضداستعماری است، ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین و کرسی های آزاداندیشی حلقه مفقوده دانشگاه ها

جهاد تبیین و کرسی های آزاداندیشی حلقه مفقوده دانشگاه ها