مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 16:352022-12-07سياسي

رونمایی از سه کتاب ترجمه به عربی در نمایشگاه بیروت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از ترجمه عربی کتاب های «دایره المعارف شیعه»، «من اهل بیت را دوست دارم» و کتاب های سه گانه «قرآن، - سه عنوان کتاب ترجمه شده به زبان عربی در غرفه جمهوری اسلامی ایران در شصت وچهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب بیروت رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از ترجمه عربی کتاب های دایره المعارف شیعه ، من اهل بیت را دوست دارم و کتاب های سه گانه قرآن، کودک، سرگرمی در غرفه جمهوری اسلامی ایران با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه جامعه المعارف، مؤسسه کشافه المهدی و جمعی از بازدیدکنندگان در شصت و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بیروت برگزار شد.

علیرضا سبحانی نسب درباره کتاب دایره المعارف شیعه گفت: در این کتاب کودک و نوجوان شیعه از زبان یک عالم شیعی با معارف شیعی آشنا می شود؛ کودکان و نوجوانان مذاهب دیگر نیز می توانند از طریق این کتاب با معارف شیعه از زبان یک عالم شیعی آشنا شوند.

وی کتاب دایره المعارف شیعه را برای کودک و نوجوان شیعه ایرانی مناسب و مؤثر دانست و افزود: ترجمه این کتاب به زبان عربی برای کودک و نوجوان شیعه عرب زبان نیز مناسب است؛ اهل سنت برای تحقیق درباره شیعه از منبع اصلی و شیعی استفاده می کنند و از این نظر این کتاب اهمیت زیادی دارد چرا که یک د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سه کتاب ترجمه به عربی در نمایشگاه بیروت

رونمایی از سه کتاب ترجمه به عربی در نمایشگاه بیروت