مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-07اجتماعي

2125 دانش آموز استثنایی در گلستان تحصیل می کنند


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان گفت: در حال حاضر دو هزارو 125 دانش آموز استثنایی در مدارس و مراکز استثنایی گلستان تحصیل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمد قاسمپور ظهر امروز در مراسم روز جهانی معلولان ویژه دانش آموزان استثنایی شهرستان گنبدکاووس در کانون فرهنگی تربیتی شهیدرجایی اظهار کرد: در حال حاضر تعداد دو هزارو 125 دانش اموز استثنایی در مدارس و مراکز یادگیری و استثنایی استان تحصیل می کنند و تلاش داریم تا برای جلوگیری از ترک تحصیل این دانش آموزان به دلیل کمبود فضای آموزشی ویژه این افراد با همکاری خیرین و اداره کل نوسازی توزیع عادلانه در راه اندازی مراکز اختلال یادگیری، مراکز ابتدایی، پیش حرفه ای و حرفه ای در سطح استان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در استان گلستان 32 مرکز دولتی و غیردولتی ابتدایی، پیش حرفه ای و حرفه ای، تعداد 15 مرکز اختلال یادگیری وجود دارد و تلاش داریم تا پایان سال مرکز تخصصی اوتیسم را هم راه اندازی کنیم.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان خاطرنشان کرد: امسال بمناسبت روز جهانی معلولان دو کارگاه چوب، یک کارگاه گلخانه و دو اتاق تربیت بدنی با اعتبار 360 میلیون تومان ویژه این دانش اموزان افتتاح شد و با اعتبار جذب شده چهار اتاق تربیت بدنی دیگر نیز راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2125 دانش آموز استثنایی در گلستان تحصیل می کنند

2125 دانش آموز استثنایی در گلستان تحصیل می کنند