مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 16:002022-12-07سياسي

استان فارس جزء استان های پیشرو در اصلاح الگوی کشت


مشاور وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه استان فارس جزو استان های پیشرو در اصلاح الگوی کشت است، گفت: هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه بین المللی گلخانه در شیراز کمک به اصلاح الگوی کشت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا رضازاده در آیین افتتاح هفدهمین نمایشگاه بین المللی گلخانه، نهاده، آبیاری، ماشین آلات، پهپاد ها و ادوات باغبانی و هفدهمین نمایشگاه تخصصی، گل و گیاه و گیاهان دارویی و صنایع وابسته در شیراز بیان کرد: امیدوارم تولیدکنندگان محترم در این نمایشگاه به توانایی هایشان ایمان بیاورند و باور پیدا کنند و از محصولات بومی و داخلی برای توسعه حوزه باغبانی، گل و گیاه و گلخانه داری استفاده کنند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه فلسفه اصلی برپایی این نمایشگاه معرفی تولیدات دانش بنیان و تخصصی در حوزه گلخانه و سایر صنایع وابسته مرتبط با کشت گلخانه ای است، اظهار کرد: امیدوارم این نمایشگاه بتواند در روزآمد شدن تکنیک های صنعت گلخانه داری ما موثر واقع شود.

  این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از اهداف مهم وزارت جهاد کشاورزی این است که یک سری از کشت و کارها مثل صیفی جات و برخی از محصولات پر آب بر ذیل اجرای الگوی کشت برود، اظهار کرد: این هدف در بستر توسعه کشت های گلخانه ای برآورده می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان فارس جزء استان های پیشرو در اصلاح الگوی کشت

استان فارس جزء استان های پیشرو در اصلاح الگوی کشت