مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-07سياسي

هیچ تحولی بدون حضور عناصر دانشگاهی میسر نیست


استاندار آذربایجان شرقی، با بیان این که دانشجویان سرمایه های عظیمی برای کشور هستند، گفت: هیچ تحولی بدون حضور عناصر دانشگاهی میسر نیست و هر کجا پای استاد و دانشجو در میان است مطمئناً پویایی و رشد را به همراه دارد.

- عابدین خرّم، چهارشنبه، 16 آذرماه، در مراسم اجتماع بزرگ دانشگاهیان تبریز به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه تبریز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای روز 16 آذر و تمامی شهدای دانشگاه تبریز و تبریک فرارسیدن روز دانشجو، اظهار کرد: ما مطالبات بحق، درست و راهگشای دانشجویان عزیز را به دیده ی منت می پذیریم و از انتقادات و اعتراضات نیز استقبال می کنیم چرا که انتقاد و اعتراض صحیح موجب رشد و شکوفایی، اما اغتشاش موجب ویرانی و تخریب می شود.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد دانشجویان و اعضای هیات علمی در کشور بعد از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب در آذربایجان شرقی کم تر از 8 هزار دانشجو و 650 هیات علمی وجود داشت اما اکنون بیش از 200 هزار دانشجو و 8 هزار هیات علمی در استان مشغول فعالیت هستند.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم خود را پاسخگوی هر مسئولیتی که برعهده گرفته ، می داند و ما حاضر هستیم تمامی شاخص هایی را که از دولت قبل تحویل گرفتیم تشریح داده و بگوییم که چه کارهایی انجام داده و برنامه های کوتاه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ تحولی بدون حضور عناصر دانشگاهی میسر نیست

هیچ تحولی بدون حضور عناصر دانشگاهی میسر نیست