مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-07سياسي

ضرورت توجه دانشجویان به روحیه مطالبه گری و مسئله محوری


فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: اگر دانشجویان روحیه مطالبه گری و مسئله محوری نداشته باشند، نخواهند توانست مسیر انقلاب را ادامه دهند و اهداف محقق نخواهد شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: اگر دانشجویان روحیه مطالبه گری و مسئله محوری نداشته باشند، نخواهند توانست مسیر انقلاب را ادامه دهند و اهداف محقق نخواهد شد.

سردار محمدرضا مهدوی شامگاه سه شنبه 15 آذر در شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان با گرامیداشت روز دانشجو، اظهار کرد: دانشجویان کشور در سال 32 با بصیرت و روشن بینی به درستی در آن ایام که پس از کودتای 28 مرداد قرار داشت، آمریکا و جهان خواران را عامل مشکلات کشور تشخیص دادند و در برابر دخالت های بیگانگان در کشور ایستادند و سرمنشاء بیداری دانشجویان قرار گرفتند و تا امروز دانشجویان مطالبه گری خود را ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: دانشجو جزء قشر جوان، روشنفکر، مطالبه گر، پرهیجان جامعه است که به عنوان موتور محرکه، کشور را به سمت تعالی هدایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: دانشجویان می خواهند تبیین کننده راه شهدای دانشجو باشند و در آینده نزدیک در چرخه مدیریتی جامعه قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه دانشجویان به روحیه مطالبه گری و مسئله محوری

ضرورت توجه دانشجویان به روحیه مطالبه گری و مسئله محوری