مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 15:512022-12-07اجتماعي

معاینات مقدماتی 55 هزار دانش آموز در چهارمحال و بختیاری انجام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز نشست خبری معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست فخرالدین اسدی گفت: نشاط و سلامتی دانش آموزان به ویژه پس از دوران کرونا و بی تحرکی دانش آموزان از برنامه های اساسی آموزش و پرورش است تا مشکلات سلامت دانش آموزان از لحاظ جسمی و روانی به حداقل برسد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در دفتر تربیت بدنی و سلامت این اداره رشد و شکوفایی استعداد، بینش دانش، سلامت روحی، بهسازی منابع، ارتقای سلامت جسمی و روحی معلمان، توسعه تربیت بدنی، رشد ذوق و استعداد فرهنگی و هنری، بهینه سازی فضاها و زیرساخت های ورزشی بررسی می شوند.

وی با اشاره به اینکه در مدارس به دنبال آموزش مهارت های حرکتی و آمادگی جسمانی هستند، افزود: در تلاش هستیم فعالیت های ورزشی را مردمی کنیم و با کمک والدین کیفیت تربیت بدنی را افزایش دهیم.

اسدی ادامه داد: در همین راستا طرح شهید خرازی در 18 سالن ورزشی استان آغاز شده تا اولیا در کنار دانش آموزان بتوانند به صورت رایگان ورزش کنند، این طرح روزهای پنج شنبه از ساعت 9 تا 12 برای دانش اموزان دختر و مادران و روزهای جمعه برای دانش آموزان پسر و پدران اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاینات مقدماتی 55 هزار دانش آموز در چهارمحال و بختیاری انجام می شود

معاینات مقدماتی 55 هزار دانش آموز در چهارمحال و بختیاری انجام می شود