مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-07سياسي

مجموعه حاکمیت از توان نخبگان استفاده کنند


رییس فراکسیون پیشرفت شرق و مکران مجلس شورای اسلامی گفت: باید انواع پژوهشکده ها و تشکل های مسأله محور و تخصصی شکل بگیرند و انبوه دستگاه های اجرایی، - مجلس شورای اسلامی، هیات وزیران و مجموعه حاکمیت از توان نخبگان استفاده کرده و کمک بگیرند.

روح الله ایزدخواه، امروز چهارشنبه 16 آذر در آیین تجلیل از پژوهشگران خراسان جنوبی که همزمان با 16 آذر روز دانشجو در تالار ولایت دانشگاه بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: باید نخبگان را شناسایی و آنان را تجمیع و نظام سازی کرد تا بتوان مسائل را حل و فصل کرد چراکه همه مسائل کشور راه حل دارد و این راه حل ها نزد نخبگان و جامعه دانشگاهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند باید در حل مشکلات به ملت متوسل شویم که مصداق بارز آن اتکای سیاست گذاری ها به دانشگاه و جامعه دانشگاهی است، افزود: جامعه دانشگاهی نیز باید مشتاقانه تر و فعال تر ماحصل فکر و اندیشه خود را به دولت و دستگاه ها عرضه کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دانشگاه سرزنده، پویا و رو به رشد است، تصریح کرد: فضای دانشگاه مستعد پیشرفت است البته هنوز نرم افزارهای اداره کشور آن طور که باید و شاید متکی به دانشگاه نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه حاکمیت از توان نخبگان استفاده کنند

مجموعه حاکمیت از توان نخبگان استفاده کنند