مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-07سياسي

پنج پژوهشگر زنجانی در لیست دانشمندان پُراستناد جهان


نام پنج استاد دانشگاه علوم پایه زنجان در لیست دانشمندان پُراستناد جهان قرار گرفته است.

- سوسن رحمانی/ زنجان     به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ مسئول روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نام پنج استاد این دانشگاه در لیست 2 درصد دانشمندان پُراستناد جهان قرار گرفته اند.

محسن امیر افزود: دکتر فضل الله سلیمانی بر اساس گزارش پایگاه اطلاعات علمی ISC، در میان یک درصد دانشمندان پراستناد جهان قرار دارد.

وی یادآورشد: پیش تر نام دکتر بابک کریمی از دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان از سال 2008 میلادی در این لیست قرار دارد.

امیر افزود: همچنین پایگاه اطلاعات علمی ISC، لیست 2 درصد دانشمندان پراستناد جهان را منتشر کرده است که اسامی بابک کریمی، محمدمهدی نجف پور، امین عبدالهی، محمد قلی نژاد و الهام طهماسبی از اساتید این دانشگاه در این لیست قرار دارد.

گفتنی است، دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان از 6 دانشکده، 2 پژوهشگاه و مرکز آموزش زبان تشکیل شده و همچنین خانه علم زنجان و پارک علم و فناوری زنجان از زیرمجموعه های این دانشگاه است.

دانشگاه از لحاظ آموزشی به تربیت دانشجو در دوره های دکتری و کارشناسی ارشد در علوم پایه می پردازد و تنها رشته مقطع کارشناسی آن، رشته مهندسی کامپیوتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج پژوهشگر زنجانی در لیست دانشمندان پُراستناد جهان

پنج پژوهشگر زنجانی در لیست دانشمندان پُراستناد جهان