مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 15:252022-12-07ورزشي

شکست «بِیرو» در اکران / تجربه ناموفق ژانر ورزشی در سینمای ایران


«بِیرو» روایتی از زندگی علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران از دوران کودکی تا ورود به فوتبال حرفه ای و عضویت در تیم ملی فوتبال ایران است.

- شکست بِیرو در اکران / تجربه ناموفق ژانر ورزشی در سینمای ایران بِیرو روایتی از زندگی علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران از دوران کودکی تا ورود به فوتبال حرفه ای و عضویت در تیم ملی فوتبال ایران است.

صبا نوشت: فیلم سینمایی بِیرو سومین تجربه کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی تنها نماینده سینمای ورزشی و بیوگرافیک در چرخه اکران است که امید می رود فروش بهتری را تجربه کند.

فیلم سینمایی بیرو به نویسندگی و کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی از یک ماه پیش اکران خود در سینماهای کشور را آغاز کرد و این فیلم که نخستین بار در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شده بود، با در دست داشتن 111 سالن سینما و همچنین تخصیص 502 سانس تاکنون نزدیک به 3 هزار بلیت فروخته و به فروشی معادل 85 میلیون تومان دست پیدا کرده است؛ رقمی که برای این اثر سینمایی چندان مطلوب به نظر نمی رسد.

البته فروش کم آثار سینمایی در ژانر ورزشی در سینمای کشور تازگی نداشته و تاکنون فیلم هایی از این دست چندان موفقیتی در گیشه نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست «بِیرو» در اکران / تجربه ناموفق ژانر ورزشی در سینمای ایران

شکست «بِیرو» در اکران / تجربه ناموفق ژانر ورزشی در سینمای ایران