مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 15:012022-12-07اقتصادي

صیادان مازندرانی چشم انتظار سخاوت دریا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، صیادان مازندران از 17 مهر ماه امسال به دریا رفتند و تورهای خود را بعد از چشم انتظاری چند ماهه به امید و آرزو پهن کردند.

  باتوجه به تکثیر و رهاسازی بچه ماهی که طی سال های با همکاری جامعه صیادی در رودخانه ها درحال انجام است چشم امید صیادان به سخاوت دریا است که سهم شان از وسعت آبی بیکران چه میزان است.

  خشایار نوایی مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیگیران پره استان مازندران در این باره، اظهار کرد: اتحادیه تعاونی ماهیگیران پره استان با 54 شرکت تعاونی صیادی و حدود 4هزار صیاد نقش مهمی در تامین بخشی از پروتیین موردنیاز جامعه، درآمدزایی و اشتغال دارند که امیدواریم صید خوبی در فصل بهره برداری داشته باشند.

  وی افزود: باتوجه به تکثیر و رهاسازی بچه ماهی ها در دریا  در قالب طرح کمک به تکثیر طبیعی و مراکز بازسازی ذخایر آبزیان با کمک و مشارکت اتحادیه و تشکل های صیادی امیدواریم این روزها شاهد رونق صید در تورهای جامعه صیادی باشیم.

قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران نیز در گفت وگویی، اظهار کرد: از زمان آغاز فصل صید ماهی های استخوانی در استان 17 مهرماه تا 10 آذرماه صیادان تعاونی های پره 525 تن انواع ماهی های استخوانی را صید و به بازار عرضه کردند که ارزش اقتصادی این میزان صید بیش از 89 میلیارد تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیادان مازندرانی چشم انتظار سخاوت دریا

صیادان مازندرانی چشم انتظار سخاوت دریا