مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-07سياسي

اسماعیلی: غفلت ها در امر اطلاع رسانی باید جبران شود


اکنون تهاجم رسانه ای دشمن آغاز شده و تلاش ها برای جلوگیری از این تهاجم در حال انجام است، اما حتی اگر این تهاجم رسانه ای دشمن هم نبود باید بر امر اطلاع رسانی توجه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین اسماعیلی طی سخنانی در آیین تکریم و معارفه رییس شورای اطلاع رسانی دولت با گرامیداشت 16 آذرماه (روز دانشجو) آن را یادآور استکبارستیزی نهاد دانشگاه دانست و با یادآوری ضرورت تحول در حوزه اطلاع رسانی، گفت: ما در حوزه اطلاع رسانی از ماموریت و مسئولیت خودمان و شأن و جایگاه آن از ابتدا غفلت کردیم و آن را نشناختیم و درک درستی از آن حاصل نشد.

وی افزود: اگر در زمینه اطلاع رسانی برخی گلایه ها وجود دارد، باید گفت نه تنها قبل از آغاز جنگ رسانه ای اخیر، بلکه اساسأ اهمیت این حوزه اطلاع رسانی و ضرورت آن با آفرینش آدم آغاز شده است.

رییس دفتر رییس جمهوری با تاکید بر اینکه اگر عصر اطلاعات و ارتباطات هم نمی بود، ما باید بر امر اطلاع رسانی توجه می داشتیم، یادآور شد: ما از این غفلت ها و بی راهه رفتن ها در دوران گذشته و پیشینیان خود کم نداشته ایم.

خداوند مأموریت اطلاع رسانی را ابتدا برای خود و بعد برای پیامبران و سپس برای ائمه اطهار قرار داد و قرآن را نسخه ای برای اطلاع رسانی به بشر قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: غفلت ها در امر اطلاع رسانی باید جبران شود

اسماعیلی: غفلت ها در امر اطلاع رسانی باید جبران شود