مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-07سياسي

ضرورت تخصیص حق السهم ارومیه از جرایم رانندگی


عضو شورای شهر ارومیه با بیان اینکه 50 نقطه حادثه خیز در شهر وجود دارد، گفت: این نقاط توسط پلیس راهور اعلام شده و باید فورا در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه توماج وحیدافشار اظهار کرد: ترافیک یکی از اصلی ترین معضلات و موضوعات جلسات در اکثر ارگان ها بوده  ولی متاسفانه راهکار و برنامه های عملیاتی از دستگاه های ذیربط اجرایی نشده است.

  وی افزود: مخالف همکاری و تعامل با پلیس راهور نبوده ولی باید برای تامین اعتبار از مرکز و تخصیص حق السهم جرایم ارومیه اقدام شود تا کمکی برای مدیریت شهر باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بنابه گفته معاون فرماندار خرید اتوبوس های شهری گرچه کاملا غیر علمی بوده و باید با مطالعه و نیاز سنجی صورت میگرفت  ولی با توجه به تخصیص سهمیه اقدام خوبی بوده  و باید فاز مطالعات هم در اسرع وقت صورت گیرد.

وحیدافشار با بیان اینکه در برابر جان شهروندان پاسخگو هستیم و 50 نقطه حادثه خیز در شهر وجود دارد، ادامه داد:  این نقاط توسط پلیس راهور اعلام شده و باید فورا در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و رفع شود.

وی تصریح کرد: خیابان عطایی یکی از معضلات ترافیکی همه جانبه اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بوده و مدیریت شهری با استفاده از ظرفیت های خود و مصوبات شورای ترافیک  برای رفع ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تخصیص حق السهم ارومیه از جرایم رانندگی

ضرورت تخصیص حق السهم ارومیه از جرایم رانندگی