مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-07سياسي

خواسته دانشجویان دانشگاه شهرکرد در روز دانشجو چه بود؟


جشن روز دانشجو همرزمان با سراسر کشور در دانشگاه شهرکرد با حضور رییس و معاونان دانشگاه و جمع کثیری از دانشجویان برگزار شد که در این جلسه انجمن ها و تشکل های دانشجویی درخواست های خود را مطرح کردند.

- یاسر پیرعلی_ سرپرست دانشگاه شهرکرد 16 آذرماه در این آیین ضمن تبریک روز دانشجو، اظهار کرد: حدود 70 سال پیش حرکت آرمانی دانشجویان دانشگاه تهران به دلیل اعتراض به سفر مقام آمریکایی پس از کودتای 28 مرداد در زمان نخست وزیری مصدق اتفاق افتاد که به پاس شهادت سه نفر از دانشجویان این روز به نام روز دانشجو نام گرفت.

وی با اشاره به اینکه اعتماد و اعتنا به درخواست ها و مطالبات به حق دانشجویان جزو اولویت های کشور است، افزود: از 70 سال پیش که آن حرکت انجام شد اولویت بر اعتماد و اعتنا به روش و منش مطالبه گری دانشجویان بود و دانشجویان بدانند پیگیر مطالبات شان هستیم.

پیرعلی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته اقدامات زیادی در دانشگاه شهرکرد انجام شده است تصریح کرد: منابع مالی دانشگاه محدود است که این مساله گریبانگیر بیشتر دانشگاه ها شده است، البته در کنار مسائل و مشکلات لازم است امید و نشاط در میان دانشجویان ایجاد شود.

سرپرست دانشگاه شهرکرد گفت: فضای آموزشی دانشکده های علوم ریاضی و بخشی از کلاس های دانشکده دامپزشکی در دانشکده منابع طبیعی برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته دانشجویان دانشگاه شهرکرد در روز دانشجو چه بود؟

خواسته دانشجویان دانشگاه شهرکرد در روز دانشجو چه بود؟