مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-07سياسي

البرز 154 شهید دانشجو تقدیم نظام کرده است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه وجود بیش از پنج هزار دانشجوی شهید کشور نشان از مجاهدت آنها در راه حفظ ارزش های نظام اسلامی دارد، - گفت: از این تعداد 154 شهید دانشجو متعلق به استان البرز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلیمان رستمیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک 16 آذر روز دانشجو به تمامی دانشجویان به ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور، به نقش دانشجویان در موفقیت های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دانشجویان در طول دوران انقلاب اسلامی مجاهدت های بی نظیری از خود نشان دادند، واقعه 16 آذر سال 1332، 13 آبان سال 1358 و شهادت دانشجوی شهید سید محمد حسین علم الهدی و یارانش در حماسه کربلایی هویزه در 16 دی ماه سال 1358 گواه این مطلب است.

وی به واقعه 16 آذر سال 1332 اشاره کرد و افزود: این واقعه نماد بیداری دانشجویان بصیر مقابل کودتای آمریکایی علیه خواست و اراده ملت ایران بود.

رستمیان افزود: نام بلند دانشجویان شهید همواره بر تارک افتخارات این کشور می درخشد، امروز هم دانشجویان با هوشیاری و بصیرت راه دانشجویان شهید را در تمامی عرصه ها ادامه خواهند داد، دانشجویان باید نسبت به جامعه دغدغه داشته باشند و در راستای آبادانی کشور تلاش کنند، آینده کشور به دستان توانمند دانشجویان جوان ساخته خواهد شد و ما باید از این عزیزان به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز 154 شهید دانشجو تقدیم نظام کرده است

البرز 154 شهید دانشجو تقدیم نظام کرده است