مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-07سياسي

دانشجویان چشم بیدار جامعه هستند


دانشجویان ما در این شرایط حساس به عنوان چشم بیدار جامعه، ضمن حفظ سنگر علم و دانش به عنوان سفیران آگاهی بخشی در جامعه توانسته اند با بصیرت و هوشیاری توطئه های شوم دشمن را نقش برآب کنند.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دانشجویان ما در این شرایط حساس به عنوان چشم بیدار جامعه، ضمن حفظ سنگر علم و دانش به عنوان سفیران آگاهی بخشی در جامعه توانسته اند با بصیرت و هوشیاری توطئه های شوم دشمن را نقش برآب کنند.

سیداحمدرضا شاهرخی در پیامی با تبریک روز دانشجو اظهار کرد: روز دانشجو، روز تکریم آمیختن علم و دانش با اخلاق اسلامی و بصیرت سیاسی است، روز فکرهای خلاق و اندیشه های نویی است که آینده ای پاک از جهل و عقب ماندگی را برای ایران اسلامی نوید می دهد.

روز دانشجو بهانه ای است برای گرامیداشت مقام شامخ شهید و شهادت، شهیدانی از مهدی شریعت رضوی، مصطفی بزرگ نیا و احمد قندچی گرفته که راه آزادی و استقلال طلبی را در نظام استبدادی و دیکتاتوری پهلوی خائن فریاد زدند؛ تا شهید حسین علم الهدی و همرزمانش که در جبهه های نور علیه ظلمت به مقام رفیع شهادت نائل شدند و خون پاک شان در رگ های جوانان جاری شد؛ تا اندیشه و تفکر پویای دانشجویان این مرز و بوم، ترس و وحشت بر اندام دشمنان بیندازد و توطئه های مختلف آنها برای به چالش کشیدن هویت جوانان و دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان چشم بیدار جامعه هستند

دانشجویان چشم بیدار جامعه هستند